wd

הפקת שבת חתן בר מצווה ייחודית ובלתי נשכחת.

כן זה הגיע, הבן הגיע לגיל 13 וזה הזמן לחגוג לו שבת חתן מדהימה שלא ישכח לעולם!

שבת בר מצווה היא הרבה יותר משבת משפחתית רגילה או בילוי של סופ"ש מרגיע במלון. כדי לתת לחגיגה עומק וייחודיות, או כדי להגדיל את הפוקוס על חתן בר מצווה ולהדגיש את האישיות המיוחדת שלו, אפשר לבחור נושא שילווה את השבת כולה (או ישתנה בין הסעודות) וייתן משמעות נוספת לאירוע.

הנושא יכול להיות קשור לשמו של הנער או לשם המשפחה שלכם, לתאריך שבו הוא נולד- הפרשה או המועד הקרוב, לאופיו של הנער, לכישרון מיוחד או תחביב שלו, לתכניותיו לעתיד או תכונות הקשורות לגיל 13, לעצות שאתם רוצים לתת לו, לערכים, או סתם בהתאם לתכנית טלוויזיה מגניבה.

לדוגמה – אם הנער מעריץ מושבע של קבוצת כדורגל, או מקפיד להופיע לחוג כדורגל, הנושא הנבחר בהחלט יכול להיות 'כדורגל'. אם הוא אלוף במחשבים – גם כאן, אפשר ללכת על נושא הקשור בטכנולוגיה ומחשבים. בהתאם, אם המשפחה או הנער חובבי טיולים, אומנות, או מה שקשור במוזיקה. אם הנער חולם להיות אסטרונאוט – אפשר ללכת על תמה של כוכבי לכת. מעדיף להיות שחקן? מה יותר מגניב מאירוע בנושא תיאטרון?

הילד נולד בסוכות? תתמקדו באושפיזין או ב'הכנסת אורחים'. נולד בחנוכה? אפשר לבחור ב'אור' ולהתמקד בשבת בדברים שהחתן עושה שמפיצים אור לעולם.

אם אתם רוצים ללכת יותר בכיוון של ערכים ועצות – אפשר לבחור בנושאים כמו 'אחריות', 'שותפות', 'בגרות', 'מצוות', 'השביל הזה מתחיל מכאן', ועוד. תוכלו גם להתמקד בתכונות הטובות של המתבגר – 'טוב לבריות', 'גמילות חסדים', 'ענווה', ועוד.

אוהבים טלוויזיה? מה יותר מגניב מאירוע בסגנון 'הישרדות', 'המירוץ למיליון' או 'נינג'ה'?

 

ומה עושים עם כל הנושאים האלה בעת הפקת שבת החתן?

אירוע שיש לו נושא מוביל מצריך הרבה כושר המצאה ויצירתיות.

יש נושאים שכל מה שקשור בעיצוב יהיה קלאסי עבורם – ההזמנה והתכניה, הלבוש של בני המשפחה, עיצוב השולחנות וצבעי המפות והמפיות, פתקיות ההושבה, הקישוטים והמזכרות, הכיבוד בין לבין הסעודות וצורת ההגשה שלו, ועוד.

אבל, גם נושאים שהם פחות מופשטים אפשר להביע בצורה נפלאה בשבת בר מצווה. בעיצוב זה יצטרך להיות קצת יותר טקסטואלי, אבל בפתקיות ההושבה למשל – אפשר לייחד לכל שולחן תכונה, עצה, או בכל שולחן לכתוב שם של אישיות אחרת או פסוק אחר בהתאם לנושא הנבחר. דברי התורה והנאומים יתמקדו גם הם בנושא, כמו הפעילויות או השיעורים שיועברו במהלך החגיגה.

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.