wd

חתונה בזמן הקורונה הפכה בשנים האחרונות לאחד הנושאים החמים ביותר כיום, ובצדק. מגפת הקורונה משפיעה על תחומים רבים ומגוונים בחיים של כל אחד מאיתנו, והובילה לשינויים רבים. גם בתחום האירועים, הקורונה גרמה לשינויים רבים, כאשר חתונה בזמן הקורונה הפכה להיות פתרון לתקופה זו, עבור זוגות רבים. לאחרונה, משרד הבריאות מאפשר עריכת חתונה בזמן הקורונה, זאת בהתאם להנחיות הרלוונטיות. אורון תיירות הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר מתמחה בהפקה של אירועים שונים כגון שבתות חתן, שבתות בר מצווה, שבתות משפחתיות, ועוד. כמו כן, החברה מתמחה במציאת דילים משתלמים של חבילות אירוח שונות הן בארץ והן בחו״ל, גם בדקה התשעים. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האישי והמקצועי ביותר, תוך התחשבות בצרכים ובדרישות של כל לקוח, מתוך חשיבות ליצור את האירוע הטוב יותר אשר יעמוד בסגנון הרצוי, בתקציב, וכדומה. כמו כן, החברה מציעה הפקת חתונה בזמן הקורונה, חתונה בקורונה, להתחתן בקורונה, חתונה קורונה ועוד.

חתונה בקורונה

חתונה בקורונה מבקשת להעניק פתרון לזוגות צעירים רבים אשר לא מעוניינים להמשיך ולדחות את יום החתונה שלהם, ולהתחתן בתנאים הקיימים כיום. בהתאם לכך, מומלץ לבחור באולם איכותי, מקצועי, אשר שומר על כל הכללים הרלוונטים וההנחיות.

להתחתן בקורונה

להתחתן בקורונה הינה משימה מעט שונה מחתונה בזמנים רגלים. לכן, חשוב לבחור אולם מקצועי ואמין, כזה ששומר על כל ההגבלות וההנחיות של משרד הבריאות, כך שלא תצטרכו לוותר על היום המאושר בחייכם, ולהיות מוקפים בכמה חברים קרובים, מעט משפחה, ולהפוך את ההגבלות, לאפשרות לחגוג ולשמוח.

חתונה קורונה

אורון תיירות הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר מתמחה בהפקה של אירועים שונים כגון שבתות חתן, שבתות בר מצווה, שבתות משפחתיות, ועוד. כמו כן, החברה מתמחה במציאת דילים משתלמים של חבילות אירוח שונות הן בארץ והן בחו״ל, גם בדקה התשעים. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האישי והמקצועי ביותר, תוך התחשבות בצרכים ובדרישות של כל לקוח, מתוך חשיבות ליצור את האירוע הטוב יותר אשר יעמוד בסגנון הרצוי, בתקציב, וכדומה.  כמו כן, החברה מתמחה בהפקת חתונה קורונה בהתאם לכל ההנחיות והדרישות של משרד הבריאות.

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.