wd

שבת בר מצווה במלון לשומרי מסורת – דברים שאסור לשכוח!

למרות שמרבית המלונות בארץ כשרים, חשוב שתהיה התאמה מלאה לאורח החיים של האורחים שומרי המסורת. שבת בר מצווה במלון לשומרי מסורת יכולה להיות תענוג של ממש, אבל חשוב לשים לב לכל הפרטים. חישבו – מהו סוג הכשרות שאתם צריכים שיהיה במלון? האם יש לכם אורחים שמקפידים על כשרות מיוחדת? האם צריך ללכת למלון שכולו בכשרות מהודרת במיוחד או שיש מלונות שיוכלו לספק מנות מיוחדות עבור האורחים האלה? ידעתם שבשבתות קיץ ארוכות צריך להוסיף סכום נוסף כדי לפנות את החדרים רק בצאת השבת? עוד דברים שציבור שומר מסורת צריך לוודא במלון שהוא חוגג בו שבת בר מצווה זה שיש מעלית שבת או פתרון הולם אחר, שהמלון מספק מפתחות שאינם אלקטרוניים לחדרים, שקיים בית כנסת עם ספר תורה במלון או בקרבת מקום, שהמלון מציב פינת הדלקת נרות, מיחם לקפה ולתה – וזה עוד לא הכל.

 

 אין על שבת בר מצווה במלון – תשאלו את האורחים שלכם.

"זה כיף גדול אבל זה בכלל לא פשוט להפיק בר מצווה לבד. יש מבחר עצום וכל כך הרבה פרטים לקחת בחשבון כדי ששבת בר המצווה תהיה נהדרת ושלאורחים יהיה כיף, ולכן מומלץ להיעזר בחברת תיירות", אומר אורון אסולין, מנכ"ל חברת "אורון תיירות ונופש" המפיקה שבתות בר מצווה, שבתות חתן ושבתות קבוצתיות למעלה מעשור ומתמחה בציבור שומרי המסורת. "כשמכירים מאות מלונות ובתי הארחה רק נותר להצליב בינם ובין הצרכים של המשפחה ולהמליץ למשפחה על המקומות שיתאימו לאירוע שלהם בדיוק. אנחנו סוגרים עם המלון את כל הדברים הנוגעים לאירוע, לאירוח ולשמירת השבת כהלכתה, ודואגים שזה יתממש. מתוך הניסיון הרב שלנו אנחנו יודעים גם להמליץ על המלונות שאורחים יצאו מרוצים מהם לאחר שבת בר מצווה ולהכווין לאלו שמתאימים בדיוק לסוג האירוע הזה".

שבת בר מצווה היא אחד מהרגעים החשובים בחייו של ילדכם, ורגע משמעותי עבורכם בהבנה שהילד שלכם מתחיל לגדול. כדי שהאירוע יהיה מושלם, מסוג האירועים שזוכרים שנים רבות, חשוב לדייק בבחירת המלון שבו תחגגו את השבת, ולוודא שהוא ערוך לאורח חייכם וקשוב ללקוחותיו, ומתאים במידת הצורך לשומרי מסורת. חברת תיירות המפיקה שבתות בר מצווה תוכל להקל עליכם, לתווך, להמליץ, לייעץ וללוות אתכם עד תום האירוע, ולא פחות חשוב – לחסוך לכם הרבה כסף. בכל זאת, צריך לשמור משהו לחתונה…

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.