wd

מחפשים רעיון לגיבוש העובדים בחברה שלכם? קבלו את המדריך המלא לארגון טיולים לחברות וארגונים.

מתי לאחרונה יצא לכם לראות את הבוס שלכם רוכב על סוסים, נוהג על טרקטורון או סתם מחייך? מתי שוחחתם עם זהבה מהמסדרון מעבר לסינון "בוקר טוב" לא מחייב לעברה? ימי הכיף בחברות הם ה'פיק' של השנה עבור העובדים. כל חברה שמכבדת את עצמה יודעת – טיול מתוכנן לעובדים מטעם החברה או טיול לוועדי עובדים חייבים להיות על לוח השנה של החברה. "היה לנו ברור שהטיול יעשה טוב לעובדי החברה, אבל לא דמיינו עד כמה הוא ישפיע גם על הקשר ביניהם ועל התפוקה שלהם בעבודה", מתארת דנה, מנהלת משאבי אנוש בחברת ביטוח מוכרת.

מנהלת משאבי אנוש? אחראי ועד עובדים? רכזת תרבות או רווחה? אתם כבר יודעים – טיול מרוכז לעובדים או נופש של מספר ימים לעובדים שווה את כל שעות העבודה שהוחסרו. נקודה. מדובר בהשקעה לטווח ארוך – שבירת השגרה נותנת כח להסתער על המיילים שהצטברו, הגיבוש שנוצר מכניס רוח חדשה ונוצרת היכרות עמוקה בין העובדים, גם בין הדרגים השונים, שמסייעת לניהול העבודה. העובדים מגיעים עם חשק למשרד אחרי חוויות משותפות, תחושת השייכות שלהם למקום העבודה מתחזקת, ובנוסף – זו הזדמנות להעשיר אותם מקצועית בצורה מהנה ואפקטיבית.

 

למה צריך לדאוג בטיול מרוכז לעובדים או טיולים בקבוצות? השילוש הקדוש לטיול העובדים המושלם

העובדים כבר יודעים לצפות לימי הכיף השנתיים שלהם, והם ראו כבר לא מעט, ולכם, עובדי משאבי האנוש, מנהלי הרווחה או מתנדבי ועד העובדים – יש אתגר לא פשוט: לחדש לעובדים, לגרום להם להתגבש תוך כדי שהם עושים חיים, לשלב בין פעילויות מנוחה, אטרקציות, תוכן והעשרה, להתאים את ימי הכיף לסוג ומגוון העובדים שבחברה ולהכוונות ההנהלה ולעמוד בתקציב שהוגדר. ובשביל זה הכנו עבורכם את המדריך – אירוע לעובדים, טיול לקבוצות, טיול לוועדי עובדים, כל מה שתצטרכו לאירוע מושלם!

אז מאיפה מתחילים? אחרי שהוחלט על תקציב ותאריכים, הגיע הזמן לרקום טיול מרוכז לעובדים שהם לא יפסיקו לדבר עליו, ואנחנו כאן כדי להבטיח לכם שהוא אכן יהיה כזה! מה עושים ביום כיף? אוהו, יש כל כך הרבה אפשרויות. אבל – תמיד צריך לחשוב על השילוש הקדוש: גיבוש, חידוש והעשרה. גיבוש – הרי לשם כך התכנסנו. פעילויות מגבשות בקבוצות גדולות או קטנות ישפרו את הקשרים הבין אישיים ויהפכו את קשרי העבודה ליעילים יותר. חידוש – בטיול לקבוצות ועובדים אפשר לחדש לעובדים ולהראות להם דברים שלא יצא להם לראות עדיין בטיולים מצומצמים שעשו בחיק המשפחה. תעזרו להם לאסוף חוויות והם ישבחו אתכם לנצח… אבל עדיין – זכרו מה עבד בפעמים הקודמות ולמדו מלקחי העבר. ואחרונה חביבה – העשרה. למרות שתהיה תחושה של חופשה אמיתית – עדיין מדובר בטיול של העבודה. למרבית העובדים אין זמן או אפשרות להעשיר את עצמם מקצועית בתחומי העבודה במהלך השגרה. בטיול לקבוצות וחברות צריך לשלב סדנאות מקצועיות או הרצאות שיועברו בצורה ייחודית ויתנו עומק נוסף לטיול וערך מוסף לעובדים. המינון – תלוי בבוסים הגדולים. ובכל זאת, באנו ליהנות!

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.