wd

החלטתם לחגוג שבת חתן בבית מלון? רעיון מעולה!

איך האירוע יראה? את מי נזמין? איזה מנות יהיו על השולחן… אלה רק חלק קטן מהנושאים שתצטרכו לבחון בעת הפקת שבת חתן בבית מלון.

אבל לפני שאנחנו מתכננים את כל הדברים שמסביב חשוב להקדיש מחשבה לסוג המלון שהכי יתאים לשבת בר המצווה שלכם. אם חתן בר המצווה נולד בקיץ, אולי תעדיפו מלון היושב על חוף הים, או מלון עם בריכה. אם יש הרבה ילדים ברשימת האורחים שלכם – אולי תשימו את הדגש על מלון עם מדשאות, או עם מרפסות גדולות בחדרים. אם זו הולכת להיות שבת חורפית, החלל הפנימי יהיה הרבה יותר רלוונטי עבורכם – אולמות גדולים שיהיה אפשר להתכנס בהם ולהעביר זמן רב במשותף, מועדון ילדים הפעיל גם בשבת (ושומר שבת), ועוד. נוסף על כך, בשבת בר מצווה, לא משנה באיזה עונה, כדאי שיהיו לכם אולמות פרטיים משלכם – אולם לארוחה משפחתית ואינטימית, אולם לתפילות – שהסוכריות לא יפגעו באנשים אקראיים (וגם כדי שהילד יקרא בתורה בנחת), ואולם להתכנסות לפעילויות השונות שהכנתם לשבת בר המצווה.

שבית המלון יתאים לאורחים שלכם

בבחירת המלון, המיקום שלו, רמת הכשרות, הנראות שלו ועוד המון קריטריונים שחשוב לבחון לפי בחירת בית המלון המתאים ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם. המלון צריך להיות ממוקם באזור שיתאים לרוב האורחים שלכם. אבל, אפשר גם להחליט שאין כמו ירושלים כדי לקבל את עול מצוות, או שמלון בלב הצפון ממנו אפשר לצאת לסיורים רגליים מרהיבים יהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

הפקת שבת חתן בהתאם לתקציב שלכם

אי אפשר להתחמק מזה, בסוף צריך לשלם על כל הטוב הזה ומדובר בלא מעט חדרים כדי לשכן את כל האורחים שלכם. כאן תצטרכו לבחור – האם אתם רוצים בית מלון מפואר או שבית הארחה נעים ישרת אתכם באותה המידה? אולי משהו באמצע? לא משנה מה תחליטו, חברת תיירות מקצועית והגונה בעלת ניסיון רב בתחום הפקת שבתות חתן שנמצאת בקשרים תכופים עם מקומות האירוח תוכל להציע לכם מחירים מוזלים מאלו שתקבלו ברגע שתפנו ישירות לבית המלון.

אנו נסגור עבורכם את המלון, האוכל, האירוע וכל מה שמסביב. בהתאם לאורחים שלכם ולתקציב שלכם!

חברת אורון תיירות – הפקת אירועים ושבתות חתן

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.