wd

בואו נהיה כנים: הבר מצווה של הבן שלכם חייבת לתת 'פייט' לבר מצווה של הבן של השכנים. מה שהם לא יודעים, זה ששבת בר מצווה במלון לא חייבת להיות עסק יקר.

הבן שלכם מתחיל להצמיח שפמפם? הגיע הזמן שתתחילו לתכנן את הבר מצווה שלו! מאיפה מתחילים?

נעמה, אמא של אורי, בן ה-12.5 שנים מתארת את הלחץ להפיק את הבר מצווה המושלמת: "הגענו לגיל שבו הבן שלי מתחנן שאני לא אעשה לו בושות. ונשיקה בפומבי נחשבת לבושות, מי היה מאמין?"

היא צוחקת וממשיכה: "אורי מאוד מתרגש לקראת חגיגת בר המצווה שלו, אבל החברים שלנו כבר התחילו לשלוח הזמנות לבר מצוות של הבנים שלהם, והוא הבהיר לנו היטב שאנחנו חייבים לעשות אירוע מגניב לפחות כמו שלהם". ההחלטה שהתקבלה – שבת בר מצווה במלון.

 

איך אנחנו יודעים מה יהפוך את שבת בר המצווה שלנו למושלמת?

כשמפיקים בר מצווה בפעם הראשונה, כמעט ובלתי אפשרי לחשוב על כל הפרטים הקטנים שאתם והאורחים שלכם זקוקים להם כדי שהאירוע יהיה מושלם. בר מצווה זה עסק מרגש בגיל שבו אסור להורים לעשות לילד פדיחות, ואתם כבר יודעים – 'פדיחות' בגיל הזה זה כולל כמעט כל דבר. לכן, ריכזנו עבורכם מדריך הורים קצר על איך להפיק את הבר מצווה המושלמת במינימום מאמץ ומקסימום ילד מבסוט. והטיפ הראשון – היעזרו בחברה מקצועית שמפיקה מדי שבוע שבתות בר מצווה, היא תדע להכווין אתכם וגם תיקח על עצמה את כל מה שקשור לתיאום עם המלון ואחריות על כל הבקשות הייחודיות שלכם. למשל, חברת תיירות ונופש בשם "אורון תיירות", שכבר למעלה מעשור מפיקה שבתות בר מצווה במלון, מתחייבת למחיר זול יותר ממה שמקבלים בפניה ישירה למלונות.

כדי שהילד יהיה אסיר תודה לנצח, יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת המלון לבר המצווה שלו.

ראשית, חשוב להקדיש מחשבה לסוג המלון שיתאים לשבת בר המצווה שלכם. אם חתן בר המצווה נולד בקיץ, אולי תעדיפו מלון היושב על חוף הים, או מלון עם בריכה. אם יש הרבה ילדים ברשימת האורחים שלכם – אולי תשימו את הדגש על מלון עם מדשאות, או עם מרפסות גדולות בחדרים.

אם זו הולכת להיות שבת חורפית, החלל הפנימי יהיה הרבה יותר רלוונטי עבורכם – אולמות גדולים שיהיה אפשר להתכנס בהם ולהעביר זמן רב במשותף, מועדון ילדים הפעיל גם בשבת (ושומר שבת), ועוד. נוסף על כך, בשבת בר מצווה, לא משנה באיזה עונה, כדאי שיהיו לכם אולמות פרטיים משלכם – אולם לארוחה משפחתית ואינטימית, אולם לתפילות – שהסוכריות לא יפגעו באנשים אקראיים (וגם כדי שהילד יקרא בתורה בנחת), ואולם להתכנסות לפעילויות השונות שהכנתם לשבת בר המצווה. בבחירת המלון, גם המיקום הוא קריטריון חשוב. המלון צריך להיות ממוקם באזור שיתאים לרוב האורחים שלכם. אבל, אפשר גם להחליט שאין כמו ירושלים כדי לקבל את עול מצוות, או שמלון בלב הצפון ממנו אפשר לצאת לסיורים רגליים מרהיבים יהפוך את האירוע לבלתי נשכח. שיקול נוסף שצריך לקחת בחשבון בבחירת המלון הן כמובן העלויות.

מדובר בלא מעט חדרים כדי לשכן את כל האורחים שלכם, ותצטרכו לבחור – האם אתם רוצים בית מלון מפואר או שבית הארחה נעים ישרת אתכם באותה המידה? אולי משהו באמצע? לא משנה מה תחליטו, אנו נשמח להפיק עבורכם את שבת החתן המתאימה ביותר לקהל שלכם, המיקום המיועד וכמובן התקציב שלכם.

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.